Dienstag, 1. Mai 2012

Stöffchen Nr.1 vernäht...



Erstes Stöffchen von Tanja ist vernäht...da ich im Moment
auf der ganz einfachen Welle reite, habe ich mir eine
Vlieland genäht...ohne Schnick-Schnack, Bändeli oder
Deko. Ich werds im Lagenlook tragen und weils mir
so gefällt wirds noch 2 oder 3 davon geben.

Dieses hat keine Rückennaht...die formt ja total schön,
aber da meine Figur es ohne Naht verträgt...grins...habe ich
mir diese gespart...da wird ja Frau noch schneller
fertig mit dem Nähen...hihihiii...ciao ciao
ich geh jetzt Vlieland nähen!

Kommentare:

  1. ♥ liebi Lee-Ann,
    da hesch du en wunderschöne Schnitt verarbeitet,
    u das Stöffli,
    das isch ja dr Troum!
    Gfallt mier o sehr guet!
    Bi gspannt, was de nu für Stöfflis nimmsch:-)

    und ja... du hesch rächt... das si Tage... wo me grad würkli wieder u truurig und besinnlich wird u sie halt sehr vermisst....
    äs chunt mim Maa sicher o komisch vor...

    Vo Härze wünscheni dier ganz en gueta Tag!
    I bi am Wäsche wie verruckt, äs geit mal wieder uf ds Maiesäss... zwar Ferie... aber doch nid Ferie... wier müesse ga holze... eigentlich hei wier ei Tanne lah fälle... aber dr Sturm am Wuchenänd het nu drü wiiteri Tanne a Bode gleit... :-(
    Janu... i weiss de ämel vo was i Blatere u Muskelkater ha nach ere Wuche Holz spalte...
    U so ds erscht mal ohni Kyla... :-( ...snief... da isch sie halt am liebschte gsi...

    ggglg Nathalie♥

    AntwortenLöschen
  2. Gefällt mir richtig gut!
    Viel Spaß beim Tragen.

    Liebe Grüße
    Chrissi

    AntwortenLöschen
  3. Hast ein super Teil genäht !!!! Gefällt mir sehr gut.

    Liebe Grüße und einen schönen Sonntag.
    Gabi

    Bei uns ist heute leider nicht meht so schön....Schade !!! Feiertag und wir wollten eigentlich grillen....Wird leider nichts...na ja..Sofa und Stricknadeln ist auch was feines, hi, hi...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Natürlich meinte ich den 1. Mai..nicht den Sonntag, hi, hi...
      Also noch Mal ordentlich.
      ICH WÜNSCHE DIR EINEN SCHÖNEN 1. MAI

      LG Gabi

      Löschen
  4. Hallo Lee Ann
    Wow - die ist hammermässig schön! Wäre genau mein Ding! Sie sieht auch so bequem aus! Viel Spass beim tragen wünscht dir Rita

    AntwortenLöschen
  5. Superschön, deine Vlieland! Dieser Schnitt wäre genau richtig für mich, mir fehlt nur noch der passende Stoff. Am Wochenende ist bei uns Stoffmarkt, mal sehen, ob ich was passendes finde.
    Ganz liebe Grüße von Antje

    AntwortenLöschen
  6. Du produzierst ja am laufenden Band. Ich wäre ja froh, wenn ich mal ein solches Teil hin bekäme *grins*.
    Ein wunderschönes Stöffchen und der Schnitt für mich auch super passend.
    Hab eine schöne Zeit.
    Liebe Grüße, Anne

    AntwortenLöschen
  7. Liebi Lee-Ann,
    Du bisch scho wiiter aus ig. Mini Stoffe müesse leider no chly warte aber ig hoffe dass ig hüt zum zueschnide chumme. Ja, mir heis würklech schön mit üsne Bärge. Hie rängets ou, ä perfekte Tag zum putze, Buechhaltig mache u de hoffentlich no näie ;-)).
    GllG
    Hanni

    AntwortenLöschen
  8. UUUpps was ig no ha wölle säge, di Vieland isch u schön, dr Stoff isch dr Hammer u ig freue mi no uf mängs Vieland Bild.
    Tschüss
    Hanni

    AntwortenLöschen
  9. jep jep man sieht du bist schon immer Sommer-näh Fieber...sieht hübsch aus. viel Spass grüessli hanna

    AntwortenLöschen
  10. Hei,so mega schön worde...no schöner...wöu ig derbi bi gsi,grins :))
    Dä Schnitt gseht toll us.Bi jo gspannt wies witter geit ,mit welne Stöffli!
    liebi Grüess Daniela

    AntwortenLöschen
  11. Das ist wirklich ein total schöner Schnitt. Ich hab's auch gerne, wenn es nicht zu kompliziert ist. ;)
    Schöns Tägli! lealu

    AntwortenLöschen
  12. Liebe Lee-Ann
    Wow, die Tunika ist wirklich schön. Das Stöffchen kommt so richtig gut zur Geltung. Ein ganz toller Schnitt hast du da wieder. Mir gefallen die einfachen auch am besten, da kann dafür der Stoff schön bunt oder gemustert sein. Ich wünsch dir no ganz en schöne Obig.
    Liebi Grüessli
    Moni

    AntwortenLöschen